Μπέττυ Χαρλαύτη: «Ειρήνη και Ενότητα των λαών, το μήνυμα του Μίκη στο νέο μου δίσκο»

 


 
Γράφει η Μίνα Μαύρου 

 
Ένα βαρύτιμο δώρο έχει στις αποσκευές της εδώ και λίγο καιρό η ερμηνεύτρια Μπέττυ Χαρλαύτη, τον- για πρώτη φορά- ολοκληρωμένο δίσκο με τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη σε συμφωνική επεξεργασία, ενώ θεωρεί ότι η συμμετοχή της Μαρίας Φαραντούρη και του Ζουλφί Λιβανελί στη νέα αυτή δουλειά είναι μια “ιερή σκυτάλη στη γενιά της” και νιώθει ευγνώμων γι' αυτή!



Στην πορεία της κουβέντας μας, αποδεικνύεται ότι η συμπαντική ενέργεια του Μίκη οδηγεί την ταλαντούχα ερμηνεύτρια και τον καθ' όλα άξιο μουσικολόγο-ενορχηστρωτή, Γιάννη Μπελώνη, σε ακόμα πιο μεγαλόπνοα σχέδια που αναμένεται να πραγματοποιηθούν, γιατί όπως υπογραμμίζει η Χαρλαύτη: «… για εμένα ο κόσμος του Μίκη Θεοδωράκη είναι ένας κόσμος με αγώνες δίκαιους, ένας κόσμος με τους λαούς ενωμένους!».

 

Αγαπητή Μπέττυ, εδώ και λίγο καιρό κυκλοφορεί ο δίσκος «Η Μπέττυ Χαρλαύτη στον κόσμο του Μίκη Θεοδωράκη». Μιλάμε για τον πρώτο ολοκληρωμένο δίσκο τραγουδιών του μεγάλου μας συνθέτη με συμφωνικό ήχο! Πες μας πώς προέκυψε…

Σαν σενάριο ταινίας! Τραγουδώ από φοιτήτρια. Προς μεγάλη μου χαρά, κάποια στιγμή προσκλήθηκα απρόσμενα να συνεργαστώ με την Λαϊκή Ορχήστρα «Μίκης Θεοδωράκης». Από την μέρα εκείνη και για τα επόμενα 4 χρόνια, οπότε και ξεκίνησε ο δίσκος, τραγούδησα σε όλες τις συναυλίες της, μία προς μία. Πολλές φορές είχα σκεφτεί πόσο θα ήθελα να ηχογραφήσω και εγώ έναν δίσκο με έργα του, μα δεν τoλμούσα να το εκφράσω. Και να που σε μια πρόβα μας για την παράσταση «Το τραγούδι του νεκρού αδελφού» που ανέβαινε τότε στο Θέατρο Μπάντμιντον, το πρότεινε ο ίδιος!


Πώς αισθάνθηκες;

Δεν πίστευα στα αυτιά μου και ξεκινήσαμε βεβαίως αμέσως δουλειά! Πρωτίστως αναζήτησα μέσα μου το τι μήνυμα ακριβώς θα ήθελα να δώσω μέσα από εναν τέτοιο δίσκο. Δεν ήθελα έναν δίσκο που απλά θα «έδειχνε» την φωνή μου και την ιδιαίτερη σχέση με το έργο του Θεοδωράκη. Έτσι το σχηματοποίησα και άρχισε να παίρνει σάρκα και οστά! Ένιωσα ότι εδώ που είμαστε, πιο επίκαιρο και αναγκαίο από ποτέ είναι το μήνυμα για Ειρήνη, Ενότητα και Φιλία των λαών, που διέπει ολόκληρο το έργο του. Αυτό θέλησα να συμβολίζει και η δουλειά μου, o νέος αυτός δίσκος.

Πηγή: mousikogramma.gr

Σχόλια